Nissan assistance 

«Автомобільний центр Голосіївский» пропонує Вам
скористатися послугою — «Nissan Assistance».

 
Nissan assistance - це 3 роки технічної допомоги на дорогах європейських країн.

Ця програма дає можливість, власникам автомобілів Nissan, почувати себе спокійно і упевнено у будь-якій ситуації. Для вирішення проблем, що виникли в дорозі, досить просто подзвонити в диспетчерську службу Nissan assistance(працює в режимі 24/7), і наші фахівці зроблять все максимально швидко і якісно. Наші послуги абсолютно безкоштовні.

NISSAN ASSISTANCE

У випадки виникнення несправності або ДТП, служба Nissan Assistance завжди надасть оперативну допомогу. Для цього, до місця знаходження несправного транспортного засобу вирушає бригада фахівців, які зможуть вирішити широкий спектр питань, прямо на місці.

Якщо цього зробити не вийде, то ваш автомобіль, разом з вами буде доставлений в найближчий автоцентр, що входить в дилерську мережу Ниссан.

Які ще послуги надає Nissan assistance

У випадках, коли несправність виявляється досить серйозною, і її не вдасться усунути в день звернення, то власникові надається інший автомобіль або ж, по його бажанню, забезпечується поселення в готелі на період ремонту транспортного засобу(до 3-х днів). Наші фахівці завжди зможуть знайти найбільш відповідний варіант і надати технічну, організаційну і інформаційну допомогу в повному об'ємі.

Допомога в нестандартних ситуаціях

Програма NISSAN ASSISTANCE передбачає оперативну допомогу навіть в таких випадках, коли закінчилося паливо в дорозі, або ключі залишилися усередині закритого авто.

Автомобіль зломався в дорозі або сталося ДТП - порядок дій 

При дорожньо-транспортній події або поломки автомобіля в дорозі, необхідно чітко дотримуватися певних правил поведінки, не панікувати і строго наслідувати цю інструкцію.

1. По можливості, зупинити і припаркувати транспортний засіб.
2. Надіти светоотражающий жилет і встановити знак аварійної зупинки, включити аварійне освітлення.
3. Проконтролювати, щоб пасажирам, пішоходам і іншим учасникам дорожнього руху нічого не погрожувало.
4. У разі потреби викликати ДАИ і інші екстрені служби.
5. Заздалегідь підготувати усю інформацію про машину:

  • Реєстраційний номер;
  • VIN.

6. Подзвонити в диспетчерську NISSAN ASSISTANCE, повідомити дані про автомобіль, а також місце його знаходження.
7. Описати виниклу ситуацію або технічну несправність.
8. Повідомити контактні дані.
9. Чекайте приїзду фахівців техдопомоги.

На кого поширюється дія програми

Учасниками програми NISSAN ASSISTANCE являються:

1. Усі власники автомобілів Ниссан, які були придбані в дилерських центрах цього концерну (фізичні і юридичні особи);

2. Водій і пасажири машини, якщо кількість останніх, не перевищує максимально допустиме.

Перелік обмежень

Дія цієї програми не поширюється на автомобілі Ниссан, які експлуатуються в якості:

  • Таксі;
  • Швидкій допомозі;
  • Машини, використовувані в автошколах;
  • Для надання ритуальних послуг;
  • Які зареєстровані в компаніях, що займаються здачею транспортних засобів в оренду.

Окрім цього дія NISSAN ASSISTANCE не поширюються на машини з конструкційними змінами, якщо останні були зроблені без узгодження з виробником або його офіційними представниками на території України.

Послуги технічної допомоги NISSAN ASSISTANCE доступні в режимі 24/7, на території України, РФ, усіх європейських країн, включаючи Ватикан, Сполученою Королівство, Монако і Ліхтенштейн.

Назва послуги Опис послуги
Евакуація автомобіля до найближчої сервісної станції NISSAN (до 200 км) за рахунок NISSAN ASSISTANCE: Автомобіль не рухається, скінчилось пальне - організація безкоштовної евакуації до найближчої СТО NISSAN в межах 200 км. Евакуація включає в себе: 1) прибуття спецтехніки та спеціаліста(-ів) для транспортування, 2) завантаження / вивантаження ТЗ на/з евакуатор(а); 3) транспортування.  
Допомогу буде надано на місці, якщо: - прокололося колесо*
- розрядилася акумуляторна батарея.
Проживання у готелі: У разі, якщо автомобіль неможливо відремонтувати протягом дня, коли трапився інцидент, NISSAN ASSISTANCE** сплачує проживання в готелі до 3-х днів (категорії 3*, зі сніданком) особам котрі подорожують в автомобілі), та, за необхідності, надає підмінний а/м того ж класу, переважно марки Nissan для пересування, але не більше 50 км на день.
Репатріація до місця постійного проживання: Компанія сплачує витрати з повернення особам, що подорожують в автомобілі до місця проживання (проїзд у купейному вагоні швидкого потягу або літаком (економ клас) у випадку, коли  за попередньою оцінкою спеціалістів, ремонт триватиме 3 доби і більше.

Детальну інформацію про послугу Ви можете отримати за телефоном 0(44) 277 70 70.

Голосіївський

0(44) 277 70 70

* Дзвінки зі всіх стаціонарних телефонів на території України безкоштовні. За дзвінки з мобільного телефону стягуватиметься плата згідно з тарифами Вашого оператора.